Garantie

Wij doen onze uiterste best om onze producten in zo goed mogelijke conditie bij je aan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij zorg dragen voor vervanging of indien het product niet voorradig is de kosten ervan terug te storten.

Houdbaarheidsdatum

Wij leveren producten met een houdbaarheidsdatum. Wij doen er alles aan om producten met een houdbaarheid van minstens 4 weken te leveren, helaas is dit niet in alle gevallen mogelijk. De houdbaarheidsdatum van de meeste producten worden aangegeven bij het product in de webwinkel. De houdbaarheidsdatum wordt ook getoont In het winkelwagentje en in de bestelbevestiging. Indien je een product ontvangt met een kortere datum dan is aangegeven, zullen wij zorgdragen dat deze kosteloos wordt geruild of een korting aanbieden of het volledige bedrag restitueren.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@que-rico.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.