Verzending

In Nederland is verzending gratis voor bestellingen vanaf € 75. In onderstaande tabel staan de verzendkosten tot 18 Kg. De verzendkosten worden automatisch berekend, alvorens uw bestelling te bevestigen ziet u de uiteindelijke prijs.
CountryPrijs
Nederland6,95
België7,95
Duitsland11,95
Luxemburg, Oostenrijk, Frankrijk, Monaco, Italië, Denemarken18,95
Hongarije, Slowakije, Tsjechië, Zweden, Spanje, Polen, Portugal23,95
Estland, Ierland, Letland29,95
Roemenië, Slovenië, Finland, Kroatië35,00
Bulgarije, Griekenland55,00
Wij rekenen een toeslag van € 3,00 voor bestellingen onder de 15 euro. Staat uw land niet in de lijst? Stuurt u dan svp een berichtje.
Normaal zal het pakket in 1 of 2 werkdagen bezorgd worden binnen Nederland of België. Als u kiest voor handmatige overboeking wordt het pakket pas verzonden wanneer het geld op onze rekening staat. Bestellingen naar andere landen zullen er langer over doen.

Klantenservice

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. U kunt dit formulier gebruiken als u uw zending wilt herroepen. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Bestellingen van producten met beperkte houdbaarheid kunnen niet worden geannuleerd.
Indien u een klacht heeft raden we u aan deze eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@que-rico.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Overige vragen

Neem gerust contact met ons op, wij zullen uw vraag snel beantwoorden.